متن و ترجمه آهنگ Selena Gomez به نام Come And Get It

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Selena Gomez_Come And Get It

 

When you're ready come and get it
وقتی که آماده ای بیا و بگیرش

Na na na na [3x]

When you're ready
وقتی که اماده ای

When you're ready
وقتی که اماده ای

When you're ready come and get it
وقتی که آدماده ای بیا و بگیرش

Na na na na [3x]

You ain't gotta worry, it's an open invitation
تو نگران نیستی ، این یه دعوت بازه

I'll be sittin' right here, real patient
من همینجا میشینم ، صبور واقعی

All day, all night, I'll be waitin' standby
همه ی روز، همه ی شب، من متنظر و اماده میمونم

Can't stop because I love it, hate the way I love you
نمیتونم بس کنم چون عاشقشم ، از جوری که عاشقتم متنفرم.

All day all night, maybe I'm addicted for life, no lie.
همه ی شب و روز ، شاید به زندگی معتاد شدم، دروغ نیست


I'm not too shy to show I love you, I got no regrets.
 من خیلی خجالتی نیستم که نشون بدم عاشقتم. من پشیمونی تو کارم نیست

I love you much, too much to hide you, this love ain't finished yet.
خیلی دوستت دارم خیلی ، انقدر که مخفی ات میکنم ، این عشق هنوز تموم نشده

This love ain't finished yet…
این عشق هنوز تموم نشده

So baby whenever you're ready…
خب عزیزم هروقت که اماده ای
[2x]
When you're ready come and get it
وقتی که تو اماده ای بیا و بگیرش

Na na na na [3x]

When you're ready
وقتی که اماده ای

When you're ready
وقتی که اماده ای

When you're ready come and get it
وقتی که تو اماده ای بیا و بگیرش

Na na na na [3x]



You got the kind of love that I want, let me get that.
تو یه نوع عشقی رو به دست اوردی که من میخوام،بذار اونو به دست بیارم

And baby once I get it, I'm yours no take backs.
و عزیزم یه بار من به دستش میارم،من مال توئم ، جبران کردنی در کار نیست

I'm gon' love you for life, I ain't leaving your side
دارم عاشقت میشم برای زندگی من تورو ترک نمیکنم

Even if you knock it, ain't no way to stop it
حتی وقتی که به همش میزنی هیچ راهی نیست که متوقفش کنم

Forever you're mine, baby I'm addicted, no lie, no lie.
برای همیشه برای منی،عزیزم من معتادم،دروغ نیست دورغ نیست
I'm not too shy to show I love you, I got no regrets.
 من خیلی خجالتی نیستم که نشون بدم عاشقتم.پشیمونی تو کارم نیست

I love you much, too much to hide you, this love ain't finished yet.
خیلی دوستت دارم خیلی ، انقدر که مخفی ات میکنم ، این عشق هنوز تموم نشده

This love ain't finished yet…
این عشق هنوز تموم نشده

So baby whenever you're ready…
خب عزیزم هروقت که اماده ای
[2x]
When you're ready come and get it
وقتی که تو اماده ای بیا و بگیرش

Na na na na [3x]

When you're ready
وقتی که اماده ای

When you're ready
وقتی که اماده ای

When you're ready come and get it
وقتی که تو اماده ای بیا و بگیرش

Na na na na [3x]



This love will be the death of me
این عشق مرگ من خواهد بود

But I know I'll die happily
ولی میدونم که خوشحال می میرم

I'll know, I'll know, I'll know
خواهم فهمید

Because you love me so… yeah!
چون تو خیلی منو دوست داری ... آره!
[2x]
When you're ready come and get it
وقتی که تو اماده ای بیا و بگیرش

Na na na na [3x]

When you're ready
وقتی که اماده ای

When you're ready
وقتی که اماده ای

When you're ready come and get it
وقتی که تو اماده ای بیا و بگیرش

Na na na na [3x]

 

TV Baby emoticon

 


نظرات شما عزیزان:

elena
ساعت16:17---3 خرداد 1396
Kheile aly bod mamnooooooooonm

سینا
ساعت16:40---31 خرداد 1393
ممنون.عاشق selena ام.

آرمین
ساعت2:25---1 فروردين 1393
فقط سلنا مرسی عالی بود

سلی جووووووووووووووون
ساعت15:31---4 دی 1392


عالی بود
ساعت15:30---4 دی 1392


المیرا
ساعت17:51---15 مهر 1392
عالی بود ممنون

ra
ساعت16:47---12 مهر 1392
خووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووو نبودشوخی کردم کارت202020

raha
ساعت18:22---17 مرداد 1392
aaaaaaaaaaaLiiiiiiiiiiiiiiii bod

فرح
ساعت21:00---15 مرداد 1392


MAHDI
ساعت23:58---1 مرداد 1392
THANKS ALOT!

donya
ساعت5:48---29 تير 1392
سامان راست میگه خیلی ریزه باید باذربین نگاش کنی.... به هرحال ممنون
پاسخ:درستش کردم ببخشید


gomez
ساعت15:33---26 تير 1392
much to had you هستش

پریسا
ساعت23:08---24 تير 1392
سلام چطور میتونم ذخیرش کنم؟راهنمایی میکنین؟میسی

samane
ساعت16:25---23 تير 1392
خیلی ریزه

سالار
ساعت1:47---21 تير 1392
مرسی از ترجمه خوبت ولیmuch to had youنهmuch ti hide you. یه بار دیگه گوش کن البته شاید هم اشتباه کنم

SELENA
ساعت18:05---19 تير 1392
SLM KHOOB BUD

SELENA
ساعت18:04---19 تير 1392
SLM KHOOB BUD

خرم سلطان
ساعت11:52---28 خرداد 1392
كاش بافونت ديگه مينوشتي بهتر خونده ميشد سنبل آقاپاسخ:فونتش که خوبه

phoenix
ساعت11:03---22 خرداد 1392
kheili khoob bud mamnunپاسخ:خواهش میکنم!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 16:24 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 559
بازدید کل : 49595
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت